perjantai 4. helmikuuta 2011

Metsävelourhousut

Nyt ei ole edennyt ompelut laisinkaan. Noro ollut kylässä... Lopulta bloggaan viime lauantaina valmistuneet velourhousut Lempille. Kaava sama kuin Nuutin aiemmissa kirahvihousuissa, pinempänä vaan luonnollisesti.


Tykkään kankaasta! Lempi tosin ilmoitti että "Mutta kun mä haluan jotain punaista!"

Taskunsuun resori onnistui tällä kertaa varsin mainiosti!


Nyt sit työn alla oikein punaiset housut. Kevennän niitä ruskean piparikukkafroteen kukilla jataskuilla samasta kankaasta. Saas nähdä milloin olis valmista.

3 kommenttia:

  1. Ihanat housut! Tosi hienosti tehdyt taskut, mä en onnistu lähellekään noin hienosti. Täytyy siis treenata.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Mä olen oikein tyytyväinen näihin housuihin kun kangas on ihan mun suosikkia. No, olis ne voinu vähän kapeemmat olla, Lempi kun on niin ohut.

    VastaaPoista
  3. bongasin blogisi ysviltä. Tosi kivoja ompeluksia :)

    VastaaPoista